طراحی سایت

ساخت وبلاگ

یکی از راحت ترین و ارزان ترین راه‌ها برای طراحی یک وبسایت، استفاده از وردپرس است. با استفاده از قالب‌های آماده‌ی وردپرس، می‌توانید یک سایت فروشگاهی یا شرکتی راه اندازی کنید یا اینکه تمام قسمت‌های آن را کدنویسی کنید.
به همین علت است، که وردپرس محبوبیت زیادی هم در میان طراحان سایت و هم در میان صاحبان کسب و کسب و کار دارد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
همانطور که اشاره شد، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است، که با استفاده از چند کلیک در آن، می‌توان یک سایت را طراحی کرد. یعنی قالب‌هایی آماده دارد، که می‌توانند یک سایت با هر سبکی را ایجاد کنند. این ویژگی، برای ایجاد سایتی سریع و ارزان بسیار مناسب است. از دیگر امکانات جالب این ابزار که باید به آن اشاره کرد، قابلیت دستکاری در قالب‌های آن است.

با استفاده از کدنویسی می‌توان امکاناتی ویژه، به قالب‌های وردپرس، اضافه کرد. این مورد می‌تواند هزینه‌ی راه‌اندازی سایت را افزایش دهد.

  • ایجاد سایت ساده و ارزان

با استفاده از وردپرس، می‌توان در مدت زمانی کوتاه، یک سایت با امکانات اولیه طراحی کرد. هزینه‌ی ساخت سایت، در این گونه موارد بسیار پایین است، زیرا سایت به کدنویسی نیاز ندارد و تنها با چند کلیک، آماده می‌شود. در این سایت‌ها، قالب‌های آماده به کار می‌روند و طراحی رایط کابری ساده‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.  

  • ایجاد سایت اختصاصی

برای طراحی یک سایت حرفه‌ای، باید امکاناتی اختصاصی برای آن در نظر گرفته شود. به همین دلیل، دیگر نمی‌توان از قالب‌های آماده استفاده کرد و تمام قسمت‌های سایت باید کدنویسی شوند. مطمئنا استفاده از این روش، تعرفه‌ی ایجاد یک سایت را افزایش می‌دهد، اما نتیجه‌ای ویژه در بر خواهد داشت. 

چرا طراحی قالب اختصاصی وردپرس مهم است؟
آیا تا به حال به این فکرکرده‌اید که برای یک محصول یا خدمات خاص، یک سایت طراحی کنید؟ باید بدانید، موارد زیادی وجود دارند که باید از قبل، برای آن‌ها برنامه ‌ریزی کنید تا یک وبسایت جذاب داشته باشید.

ممکن است، امکانات بسیاری را در نظر بگیرید. اما باید بدانید قالب‌های اختصاصی وردپرس، نقش مهمی در موفقیت طراحی یک سایت، دارند.

  • امکانات پیشرفته

برخلاف قالب‌های آماده که امکاناتی محدود دارند، قالب اختصاصی را می‌توان، کدنویسی کرد و امکاناتی ویژه برای آن در نظر گرفت.

  • گرافیک منحصر به فرد

اگر از قالب‌های آماده برای راه‌اندازی سایت استفاده کنید، ظاهر سایت شما، مشابه هزاران سایت دیگر خواهد شد. ولی قالب‌های اختصاصی این امکان را به طراحان می‌دهند، که ظاهر گرافیکی منحصر به فردی برای سایت شما ایجاد شود.

منبع: آکادمی طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت با وردپرس, نویسنده : tina websitedesign-best بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 0:42